Müşteri İlişkileri Yönetimi | Europ Assistance
tr
You are here

Müşteri İlişkileri Yönetimi

  • 7/24 profesyonel destek
  • Üretici odaklı çağrı merkezi 
  • Satış Öncesi, Satış ve Satış sonrası müşteri ilişkilerinin desteklenmesi
  • Müşteri memnuniyetini arttırmak için in-bound ve out-bound  çağrı hizmetleri
Europ Assistance, müşteri ilişkilerini ve marka değerini güçlendirmek için  satış öncesi, satış  süreci ve satış sonrasında  verdiği  hizmetler ile şirketinize  ve müşterinize  destek olmaktadır.
 
Europ Assistance müşteriye özel oluşturulan CRM hizmet birimleri  ile, mevcut veya potansiyel müşterilerin in-bound ve out-bound çağrı yönetimini yapmakta, müşterilerinden gelen  hizmet taleplerini yaygın teknik networkünden faydalanarak en iyi  şekilde cevaplamakta  ve gerekli randevu organizasyonlarını etkin şekilde yapmaktadır.