Müşteri İlişkileri Yönetimi

- 7/24 profesyonel destek
- Üretici odaklı çağrı merkezi
- Satış Öncesi, Satış ve Satış sonrası müşteri ilişkilerinin desteklenmesi
- Müşteri memnuniyetini arttırmak için in-bound ve out-bound çağrı hizmetleri
Europ Assistance, müşteri ilişkilerini ve marka değerini güçlendirmek için satış öncesi, satış süreci ve satış sonrasında verdiği hizmetler ile şirketinize ve müşterinize destek olmaktadır.
Europ Assistance müşteriye özel oluşturulan CRM hizmet birimleri ile, mevcut veya potansiyel müşterilerin in-bound ve out-bound çağrı yönetimini yapmakta, müşterilerinden gelen hizmet taleplerini yaygın teknik networkünden faydalanarak en iyi şekilde cevaplamakta ve gerekli randevu organizasyonlarını etkin şekilde yapmaktadır.